Tvorbu logotypu rozhodně nepodceňujte


Nejvíce viditelným prvkem, který prezentuje firmu, je bezesporu logo. Proto musí být vytvořeno tak, aby zaujalo a bylo nadčasové. Vaše firma ho totiž bude používat dlouhou dobu. Proč se nemá logo často obměňovat? Logo se musí zákazníkům takzvaně dostat pod kůži. Stačí si vzpomenout na některé slavné značky a okamžitě vám naskočí jejich logo. A naopak.

google

  • Tento základní grafický prvek by měl také být zákazníkům sympatický.

  • Co by bylo platné mít dokonale kvalitní produkty, kdyby základní vizuální prvek potencionální zákazníky nezaujal a v horším případě dokonce odpuzoval.

Tvorba logotypů je závislá na analýze cílové skupiny. Jiný typ bude zapotřebí u seniorů a jiný zaujme například děti.

  • Nejdůležitější znaky úspěšného loga:

  1. jednoduchost – snadná zapamatovatelnost v souvislosti s konkrétní značkou

  2. elegance – velký důraz je třeba dávat na styl a vkus. Pamatujte, že vaše logo se může ocitnout na nákupních taškách, oblečení a dalších prvcích

  3. minimalismus – příliš propracované a překombinované logo si zákazník nebude pamatovat

Logo vás bude prezentovat na všech frontách

Profesionální tvorba loga je také důležitá pro spolupráci s vašimi obchodními partnery. Narychlo amatérsky vytvořený „obrázek“ může vaši společnost zařadit mezi málo úspěšné podnikatele.

  • Každý obchodní partner si prostě na základě vaše loga o vás vytvoří první dojem.

Logo se bude objevovat na navštívenkách, reklamních poutačích a také na vašich webových stránkách. Proto musí být snadno přizpůsobitelné každému formátu. Od nejmenšího až po ten největší. Také není vhodné vytvářet logo v souvislosti s aktuálními trendy. Ty mají většinou jepičí život a vaše logo by mohlo dopadnout stejně.

create

  • Jistě předpokládáte, že vaše firma bude na trhu působit dlouhou dobu.

  • Přizpůsobte tomu tedy vše, od nejmenšího detailu.

  • Všechno do sebe musí zapadat jako dokonalá skládanka.