Získávání kvalitních zpětných odkazů má nedocenitelný vliv na SEO, tedy na pořadí vyhledávání v internetových vyhledávačích. Bez zpětných odkazů je jen velmi malá pravděpodobnost, že si vás potencionální zákazníci ve spleti všech ostatních odkazů na webové stránky dokážou najít. Ptáte se, kde získat zpětné odkazy? Jak zvýšit povědomí o svém začínajícím e-shopu či jiné webové stránce? Je vůbec možná úspěšná propagace jen s omezeným rozpočtem na reklamu? Možná vás překvapí, že je to snadnější, než jste si až doposud mysleli.
- Sociální sítě
Sociální sítě jsou dnes neodmyslitelnou součástí každého z nás a s touto myšlenkou bychom proto měli pracovat. Ráno se s nimi probouzíme a večer s nimi chodíme spát. Není dnes už snad nikdo, kdo by alespoň jednu z nich s určitou pravidelností nenavštěvoval a nesdílel svůj zdánlivě dokonalý život online. Toho samozřejmě využívají i firmy a svůj reklamní obsah tak cílí právě sem. Televizní reklama už dnes představuje pouze jakýsi přeceňovaný způsob propagace s omezeným dosahem. Navíc pro řadu začínajících firem zkrátka až příliš nedostupný. Odkazy umístěné na sociálních sítích, které přímo odkazují na vaší webovou stránku, dokážou výrazně zvýšit vaší šanci na trhu.
- Vlastní blog
Také si říkáte, že tato platforma je už tak trochu za zenitem? Omyl! Naopak přibývá lidí, kteří dávají přednost čtivému obsahu, a nejen nereálným fotografiím na sociálních sítích. Propojte svůj blog e sociálními sítěmi a zahlcujte své potencionální zákazníky obsahem. Kvalitních blogovacích platforem je nespočet, některé jsou za rozumný poplatek, jiné zcela zdarma. Díky vlastnímu blogu je možné odkazovat přímo na tíženou webovou stránku. Nebojte se oslovit potencionální zákazníky nebo klienty čtivým obsahem, který vás pomůže přiblížit. Pište o všem, co vás zajímá, inspiruje nebo jaké posuny u vás nastaly.